Bestel- en retourinformatie

Veilig betalen in onze webshop

In deze webshop kunt u betalen met iDEAL, via het vertrouwde internetbankieren van uw eigen bank. Dat werkt snel en is veilig. U ziet direct of de betaling is overgemaakt, deze staat dan ook in uw rekeningenoverzicht.

Verzendkosten

Bij een bestelling boven de € 50 betaalt u geen verzendkosten.
Bij bestellingen onder de € 50 brengen wij € 6,95 aan verzendkosten in rekening.

Korte levertijd Rollz webshop

We streven ernaar zo snel mogelijk te leveren. Bestel het product en krijg het binnen twee tot drie werkdagen geleverd. Let wel, door drukte bij de bezorgdiensten kan uw bestelling later geleverd worden.

Bezorging van uw rollator of rollator-accessoire

Uw aankoop wordt goed verpakt in een Rollz-doos en bezorgd door Post NL of DPD.
Zodra uw bestelling verzonden wordt, krijgt u een mail met het track & trace-nummer. Daarmee kunt u nagaan wanneer de bezorger langskomt.

Uw rollator afhalen in Delft kan ook 

Vindt u het prettig als we het gebruik van de rollator met u doornemen? En persoonlijk advies geven over de juiste instellingen? Dan kunt u ervoor kiezen om uw rollator niet te laten bezorgen, maar zelf op te komen halen in Delft. Dit kunt u aangeven bij uw bestelling in de webshop. Wij nemen dan contact met u op om een afspraak te maken.

Ook wanneer u al onze rollators en accessoires wilt bekijken, kunt u langskomen in Delft. In onze showroom hebben we altijd al onze modellen op voorraad. Natuurlijk adviseren wij u graag over het geschikte rollatorgebruik.

14 dagen bedenktijd

Als u het product voorzichtig uitpakt zonder de verpakking te beschadigen, deze bekijkt en binnenshuis op zorgvuldige wijze uitprobeert, dan kunt u binnen 14 dagen gebruikmaken van uw herroepingsrecht. Zie onze algemene voorwaarden.

Retourneren

Bevalt uw bestelling toch niet helemaal? Dan kunt u het product retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via backoffice@rollz.com over de handigste wijze van retourneren. Verpak het product in de originele verpakking net zoals het ontvangen is, om beschadiging te voorkomen. Maak de doos goed dicht. Het pakket kan bij u worden opgehaald of wij sturen u een label toe waarmee u het bij een DPD- of PostNLpunt kunt inleveren. Blijkt een product beschadigd of vertoont het gebruikssporen, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Binnen 14 dagen nadat het product in nieuwstaat bij ons is aangekomen, ontvangt u het aankoopbedrag op uw rekening.

Heeft u nog vragen over Rollz rollators?

Neem dan een kijkje bij de veelgestelde vragen op de Rollz website, misschien wordt uw vraag hier al beantwoord. U kunt ons ook mailen of bellen.
Zie onze gegevens hier net onder.

Bedrijfsgegevens

Rollz International BV
Rotterdamseweg 402M,
2629 HH Delft
020 362 2010
KvK nummer: 34389218
btw-nummer: NL822307650B01